zaterdag 17 november 2012

17 november 2012

wat een heerlijk relaxte schilderdag. Ik ga zonder verwachtingen, behalve dat ik op mn gemak wil schilderen. Nu de prestatiedrang is losgelaten, gaat t meer vanzelf.
Ben ook trots op de complimenten die ik krijg van Ludo, die mijn foto's zo goed vindt, dat hij voorstelt dat ik ze moet uitvergroten en inlijsten om een keer te exposeren. Nou ja! dat is wel super. We zullen zien.
Vandaag de puntjes op de i van t schilderij dat ik nu onder handen heb. Er komt steeds meer verstilling en diepte en ik voel me weer thuis bij mijn oorspronkelijke stijl, structuren, structuren en nog eens structuren. Drie boeken bekeken door de ogen van Ludo, naar aanleiding van wat ik nu maak, Raoul de Keyzer, Koen van den Broek en Hans van de Kerckhove (stalking Hieroniemus)...zeer inspirerend.
En dan nu het resultaat van mijn werk vandaag
t ziet er weer heel anders uit dan vorige week.
Volgende week nog een kritische blik en dan op naar het volgende schilderij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten